"Ozomata" to oczywiście lekcja matematyki z zastosowaniem szkolnych Ozobotów. Kolejna grupa trzecioklasistów poznała nowe kody, dzięki którym roboty przechodzą na sąsiadujące linie.

Dzieci pracowały aktywnie na kole "Kreatywny technik", programując małe roboty tak, aby wykonały określone czynności obok wyników dodawania i odejmowania sposobem pisemnym większych od 50. A skąd te sumy i różnice? Ha! Każdy obliczał sam, i to szybciutko, ponieważ karta pracy była potrzebna do zabawy z Ozobotami, a na to wszyscy czekali od rana.

img_20220928_115028.jpg img_20220928_115652.jpg img_20220928_115739.jpg

img_20220928_115758.jpg img_20220928_115837.jpg img_20220928_120043.jpg

img_20220928_120229.jpg img_20220928_120249.jpg img_20220928_120325.jpg

img_20220928_120334.jpg img_20220928_120507.jpg img_20220928_120736.jpg

img_20220928_120827.jpg img_20220928_120829.jpg